Anledningar till insomningsproblem

1. Jag glömde ringa och gratta födelsedagsbarnet idag! Jag är en hemsk vän...
2. Jag har idag också tappat bort nyckeln till ICA's dörrar.
3. Katten har varit ensam alldeles för mycket den senaste veckan.

Problem: Jag är för tillfället inne i en sanslöst virrig/tankspridd period.
Lösning: Mina kursares lösning på detta sekundära dyssomni-problem: Zolpidem. 
Men frågan är vilken primär faktor som utlöst detta beteende? Särboskapet? Solen? Plugget? För litet glassintag? Brist på solsemester? Ge mig ett piller som botar mig! Nu!

Kommentarer
Postat av: Lollobollo

Födelsedagsbarnet mår prima idag! Du orsakade inga bestående men!;) Och mitt medium säger att du ska leta efter ica-nycklarna på en mörk plats där du inte letat innan! Och köp en papegoja som kan prata med katten. Voila! Le problemos lösta! Puss puss

2007-04-16 @ 09:18:55
URL: http://halsobloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0