Don't judge a book by its cover

Jag är helt värdelös på att plugga.. Pennan jag skriver med tog slut, och eftersom jag måste skriva rent mina anteckningar med en viss sorts penna begav jag mig (gick faktiskt, hurt hurt) till Frölunda torg. Och nu 1 timme och 30 minuter senare är jag hemma. I påsarna ligger det bara grejer jag skulle köpa, typ.

Det blev: 2 svarta pennor (förutseende javisst), 1 suddigum (katten har lekt bort mitt förra), mina linser, Weleda Mandel Moisture Cream (nu ska huden få smaka på naturliga produkter).. och än så länge har jag hållt mig till det väsentliga. Men så joggar jag förbi Wettergrens och kommer på att jag läste ut min bok igår, jag behöver en ny! Och eftersom man får 4 för priset av 3 var jag ju tvungen att hitta 4 stycken.. Här kommer resultatet!    

          image26                   image27                         
             Mandelkärnan             Bokcirkelns bekännelser     
        
               image28                      image29
             Inte enklare än så             Förnimmelse av död


Kommentarer
Postat av: Christine

Åh. Jag älskar att shoppa böcker :D

2007-04-25 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0