En hemlighet som ingen annan vet..

Det här kanske är fel ställe att ta upp det här.. Jag har gjort något som verkligen inte passar min image. Usch, det är nästan så att jag skäms. Att utgå från att vara en viss person och sedan helt vända på pannkakan. Jaja, jag får väl erkänna, jag har... varit ut och powerwalkat.. Nej, det är faktiskt inte riktigt hela sanningen.. när jag kom hem.. styrketränade jag också. Förlåt.

Men tanken på mig själv i bikinin som är på väg över Atlanten gjorde att jag fick lite beach 2007 panik. Även om jag troligen inte kommer att ha så mycket tid att visa upp min kropp under sommaren. För första gången i mitt liv ska jag ha ett 8 till 5 jobb, vecka efter vecka.. Det borde bli roligt i alla fall med tanke på vad arbetsuppgifterna är:
Vitt okänt piller - krossa piller - blanda med lösning - stoppa in i maskin - ut kommer innehållsuppgifter - vad kan det vara?
Om det inte framgick kommer min sommar spenderas på Droganalysenheten bland mina nya vänner: amfetamin och ecstasy, inte min vanliga umgängeskrets men vi ska nog ha kul ihop.
Nu nedvarvning i soffan till Grey's och sedan plugg-plugg-plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0