Fler fredagar åt folket!

Äntligen är det fredag! Saknar Radio Match's helgtuta.. klockan 5 varje fredag hördes den och så satte helgen igång!

08.30 Katten bestämmer sig för att göra min fredagsmorgon riktigt speciell och kräks därför (inte en utan två gånger) 30s innan jag ska gå utanför dörren, tack.
09.00 Gruppövning i skolan... "En 58-årig kvinna med åderbrock svimmar ihop i sommarsolen. Varför?" Det venösa återflödet är numera min bästa vän! image13
13.00 Jag och Karin beger oss mot centrum för att hitta outfits för kvällen.
14.30 Karin har två påsar med supersnygga toppar i handen. Jag har inte hittat någonting, panik!
15.00 Magen kurrar, blodsockret sjunker.. Måste hitta något att ha på mig! Då hänger den där framför mig, en röd/vit/svart skapelse från Mango. Yes!
15.15 En svart kak-eyeliner från FACE (den gamla gick i golvet) och ett rött läppstift från KICKS blir pricken över i på kvällens outfit.
Nu Nyduschad. Katten är helt crazy och jamar i ett, kanske tycker hon att jag sjunger falskt och ska sluta? Nej, det blir det inget med, haha. Imorgon blir jag sambo igen i två hela dagar, jippie!

Glad Fredag!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin topp :)

2007-04-20 @ 17:56:43
URL: http://mariafristedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0