Ohälsosamma ha-begär

image35Denna klocka fångade min blick idag. Jag vill ha! Ska bara fundera på hur mycket jag vill ha den, eller om det bara är vårkänslorna som flyger i luften och gör att man lätt faller för, inte bara det motsatta könet utan även kläder, klockor och skor. Själv har jag mitt på det torra vad gäller 3 av dessa 4 kategorier och detta är den sista pusselbiten som skulle göra mitt liv lite mer komplett. Materialist javisst!

Nu: (som vanligt) mat och sedan sista kvällen i mitt ICA-maraton. Imorgon blir det bra mycket roligare!
På dagen: Luncha med lillebror och lillasyster som är här på simtävling. Lånar ut resväska också till skitungarna som åker till Barcelona på onsdag, orättvist.
På kvällen: Party på Chalmers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0