Tut, tut!

image24Det känns som att mitt liv tuffar på som ett X2000 timme för timme, minut för minut.. Saker händer överallt, almanackan fylls, to-do-listor görs, måsten samlar sig över mig. Och jag vill bara ingenting! Skulle vilja släppa allt tråkigt och bara njuta av att det snart är sommar och fokusera på att ha roligt.
Tråkiga saker att göra idag:
- Tvätta
- Kår-ekonomi-tjafs
- Ständigt återkommande genomgång av föreläsningsanteckningar,
- Jobba
- Annons om uthyrning av lägenhet (någon som vill hyra en fräsch 2:a 10 minuter utanför Göteborgs centrum under juni-augusti?).
- Mejla kassörer

Här ser ni ett exempel på hur jag fungerar. Klagar lite, gör upp en lista på allt tråkigt som ska göras, stressar upp mig över det och gör.. ingenting.
Nej nu ska det bli ändring på det! Tvätten är faktiskt redan i maskinerna, kår-ekonomin är typ klar, jobbet är rätt avkopplande och föreläsningar om urinvägarna kan väl inte vara annat än kul?

På tal om X2000 väntar jag på rapport från tjejen som tog tåget till huvudstaden för att börja på sitt nya huvudkontorsjobb. Känner jag henne rätt tog hon dem med storm!


Kommentarer
Postat av: Mästaren och Margarinet

If this ain't a blog which one is?

När jag knapprar på min blogg blir det sällan vardagsbestyr utan mer förbannelser och storys. Lär mig vräka ut min vardag!

*L*

2007-04-24 @ 14:48:57
URL: http://mastarenomargarinet.blogg.se
Postat av: Stockholmsbruttan

Storm var en underdrift! Med orkanstyrka drog jag in på kontoret och började bossa idag;) (En utförligare rapport utlovas, bara inte just nu, min hälsomat (ugnsstekt kalkon, hemmagjord potatissallad och stor grönsallad) piper snart ute i köket! :)

2007-04-24 @ 19:28:32
URL: http://halsobloggen.blogg.se
Postat av: Therése

M&M: Måste säga att jag är positivt överraskad av din sida. Underhållande med blandning av dina egna tankar och funderingar. Fram med fler killar i denna tjejdominerade blogg-värld.
Lovisa: Jag väntar med spänning, men förstår att du är trött efter dagens äventyr.

2007-04-24 @ 23:40:13
URL: http://ohalsobloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0