Uppvärmd säng? Ja tack!

För första gången på en månad ska jag få sällskap i sängen! Livet som särbo går rätt bra tills det är dags att gå och lägga sig, 2 uppsättningar kudde och täcke ligger där och väntar men bara ett används..

06.00 Katten vaknar, jag väcks. Med endast 2,5 timmar sömn i kroppen staplar jag upp och dricker några glas vatten, tar en Panodil och ramlar ner i sängen igen.
10.04 Fredrik kommer hem!
12.00 Avfärd mot IKEA i BMW. Men något står inte rätt till, bilen skramlar och vibrerar. Det ska inte 1 månad gamla bilar göra.. Så det blir en avstickare till däck-hjul-fixare där det visar sig att ett av hjulen sitter löst, hjälp! Kunde gått riktigt illa. Dagens nästan-nära-döden-upplevelse.
13.00 Avfärd mot IKEA igen. Påväg dit gör sig min bakfylla påmind. Fullkorns McFeast och apelsinjuice blir min räddning.
13.30 Mot IKEA igen, tredje gången gillt? Jodå denna gång tar vi oss hela vägen. Och som vanligt när man är på IKEA får man med sig mer än man vill/skulle/tänkt sig/budgeterat, tror att alla kan känna igen sig där. Nytillskotten blev: badrumshylla, badrumsmatta, söta tyglådor att ha smink och annat badrumstjafs i, gigantiskt ljus och återfettningsgrejer till soffan. 
18.15
Tomatsoppa och Willys vitlöksbaguetter (helt klart bästa!) Mums! 
Nu Vi har tittat på "The Darwin Awards" (helt okej film). Fredrik har gått och lagt sig. Tandborsten kallar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0