Vad har hänt idag?

02.47 Kom hem från Cocktailpuben och hade mysfika med mig själv. 
Kvällen var jätterolig! Alldeles för länge sedan jag såg Jakob/Morfar som även hade med sig sin entertainervän Christian, denna kombination gav mig magont. Men bra magont som kom utav att jag gapskrattade 75% av tiden med dem.

10.35 Utvilad Therése hoppar ur sängen (inte en uns av bakishet) och sticker iväg till Frölunda Torg för att inhandla en Telescopic Mascara eftersom jag råkat slänga den andra när jag städade...smått tankspridd period just nu.

13.30 Infinner mig på grön gräsmatta där brunch intas och kroppar solbränns. Mycket tjejsnack, fnitter men även djupa diskussioner om öronvax, kissnödighet och benhår, hmm...

16.00 ICA needs me! I need ICA's money!

Nu: Skippar kvällens festligheter och myser hemma med katten. Kollar igenom mina favoritbloggar och upptäcker att Internet idag dissar systrarna hemma i Linköping: "Internet Explorer cannot display the webpage", vad ska jag nu ta mig till?


Kommentarer
Postat av: Lillstaberg

Haha :) Gulligt hördö! Göteborg låter ju grejt såhär års. Å de där chirrena lät goda, är det en ny smak?

2007-04-15 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0