Extra poäng?

Kikade på mina studieresultat och höjde ett ögonbryn över faktumet att jag nu läst 120 poäng, hum? Även med min oförmåga till huvudräkning kan man räkna ut att om jag läser 20 poäng per termin och har läst i 2 år så stämmer detta inte. Vad är då anledning till dessa extra poäng? Kanske är det en bonus för gott uppförande... neeej det stämmer inte. Kanske har jag läst 3 år utan att märka det? Eller... så har det med den f-ing Bolognaprocessen att göra. Och visst är det så. Den tråkigaste förklaring i hela boken. Gäsp. Förlåt för att det inte var roligare än så.

Ett stort tack till alla killar i bara överkroppar som befann sig vid Stångån alldeles nyss. Det där lät konstigt. Ehm. Vi låter det vara så. Vill bara klargöra att det inte var jag som såg dem. Harkel. Tack i alla fall. Ni gjorde någon glad.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

TACK!!! =) Puss puss puss

2007-08-08 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0