Från mossig till party

Efter jobbet i fredags var det dags för en riktig prövning. 14 av Fredriks norska släktingar är här över helgen och de är jättemysiga och trevliga men jag..ehm..förstår noll norska. Det gick som väntat, de pratade och jag nickade och sa mm och undrade i mitt lilla huvud vad de egentligen pratade om. Spektaklet ägde rum på Fredriks föräldrars land som inte riktigt kan ta emot så många människor på en gång, gissa vilka som fick sämsta sovplatsen? Detta resulterade i att jag när jag äntligen anlände till staden luktade mossa, mysigt.. Som tur var räddade kvällens värstingfest mig från dem. Just nu spelar Lovisa "Värsta schlagern" på tinnitusnivå, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0