Mitt hjärtat låter boom boom

image157Det finns en person här i världen som jag nu mera inte klarar mig utan. Denna blondin är i grunden rockbrud medan jag själv gungar till rnb. Våra musikval är därför lika olika som våra hårfärger. Men det finns en viss musikgenre som förenar oss. Intelligensbefriad dunkadunka musik i fågeln roger och kobojsarna-style. We like, no we love! De taktfasta baserna och omusikaliska sjungande nördarna får våra ben att dansa och våra läppar att le. Nu har en ny favorit fastnat i mitt huvud och det är dags att dela med sig. Här kommer östgöten Audiogate med Boom. Lyssna och njut!

Pssst, omtentan klarades..wiii!

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis, grattis du!!! Sjukt skönt att äntligen bli av med den du! Förresten... så är Fridas fötter sugna på en Park Lane omgång så snart kolloandet är slut, så hojta till när dina fötter också vill=)

2007-08-02 @ 22:58:10
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0