Jag dööööör av hunger

Klockan är 19.29 och jag har inte fått mat än. I sådana situationer är det bäst att inte prata med mig, det är inga snälla saker som hoppar som grodor ur min mun då. Lyckligtvis har Fredrik förstått detta och sitter tyst och snäll vid sin dator. Varför har jag då inte ätit mat än? Jo jag har gjort min storasysterliga plikt och tittat på lillasyster (se bild) som simmade ungdoms-sm här i Göteborg. Hon var duktig hon!

Annars har det varit en riktigt familjehelg. Jag, Fredrik och Mama and the Papa har varit på Universeum, ätit turkiskt på Taras och idag kom de och tittade på lägenheten och fikade. Helt okej alltså!
Nu ska jag svulla i soffan hela kvällen med alla kex och ostar Mams hade med sig och titta på Love actually, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0