Jaha små barn

image238Här händer det inte mycket. Varför inte då? Jo för att jag har jullov och då äter man mat, sover länge och tar det lugnt.

I kväll blir det reunion med tjejorna. Äta mat, leka hetsig julklappslek och uppdatera (träffas man bara typ en gång i halvåret blir det en del). Kul och mysigt ska det bli!

Innan dess ska jag med som bärhjälp. Vad är det för pucko som anlitar mig som muskelknutte undrar ni då. Det är Lovisa som spanat in mina enorma biceps och drar med mig till IKEA.


Bild: Lillasyster och Lillebror för sådär 12 år sedan. Såå söta!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Och eftersom du slog underifrån överaskade du rejält! Bästa bärhjälpen ever! Let´s do it again! :)

2007-12-28 @ 22:50:02
URL: http://lovisasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0