(nollad)

Först tänkte jag skriva något som upprörde, som fick dig som läser att hoppa till och tänka "oj!".. för att vara en person med väldigt många åsikter är det förvånandsvärt tomt.
Sen tänkte jag skriva om något kul, inte haha kul men mer glädjespridande.. men nej inga sådana idéer heller.
Kanske ska jag klaga lite? Min hals gör faktiskt lite ont.. men nej det är aldrig kul att lyssna på klagosång.
Du får helt enkelt nöja dig med att titta på lite bilder. Här kommer "Best of 2007" i bilder. Enjoy!


Januari - Trettondag Knut kastas granen i Olofshöjd ut!
Februari - Wiiii
Mars - Jag saknar solen!
Maj - Sommarsittning
Augusti - Grekland. Sol och bad. Kan det bli bättre?
September - Glada kvällar med bästa sällskapet!
November - Oscarsstatyetter på sittning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0