Äntligen ska jag få tjöta!

Nu börjar helgens Göteborgs planer pussla ihop sig! Jag längtar! Ska blir riktigt gôtt! Helgens projekt blir att klara sig utan att sätta på kyl eller frys. Känn er välkomna att bjuda hem mig på frukost/lunch/middag.

image134På jobbet är det just nu alldeles för lite att göra. Jag vill inte verka alldeles för drogliberal men snälla folket kan ni inte missbruka lite mer amfetamin så att jag får något att analysera! Men absolut inte heroin, det luktar äckelpäck och sånt slipper jag gärna. Kokain är också godkänt. Vår vätskeansvariga har alldeles för mycket att göra så hoppa över GHB. Samma sak gäller växt-biologerna, labben svämmar över av cannabis och andra torkade grönsaker. Men amfetamin går bra, se till att åka fast bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0