Då var det söndag

Kära stadsministern/kungen/jultomten/Gud,
Jag tycker att helgerna är alldeles för korta. Kan du göra något åt det?

Idag har jag äran att få riktigt njuta av en bakissöndag. Huvet känns lite ömtimage143 och jag har ont mellan två tår. Thank the lord för att det finns formel 1 att slötitta på.
Igår var vi en tapper trio som ville ut på stan men till vår förtvivlan upptäckte vi att alla (och då menar jag alla) våra vänner flytt till olika hörn i Sverige. Inga tårar fälldes över detta utan förfesten blev liten men rolig! Väl ute på stan slank vi in på Platå och träffade en färgglad typ image142med mobilkamera, drack sliskiga drinkar och shakade loss. Efter lite stalking ute i friska luften hittade vi också ett blont f.d. fluff och min poliskompis! A-C var snäll nog att påpeka att man som polis nog inte uppskattar att en liten brunett med några drinkar i kroppen hoppar fram och säger "Heeeej!", point taken.
(lånar lite bilder från färgglada snubben, överst: jag och Ac, underst: jag och okänd blondin som hade likadant armband som jag, bra smak helt enkelt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0