Jag tycker till

Cheesecake Vanilla - Almondy
Mandelbotten med frisk vanilj-cream cheese, söt jordgubbssylt och jordgubbssås ripplad på toppen låter ju faktiskt riktigt gott. Det är det inte. Mina smaklökar uppfattade fet grädde som stått framme i värmen, kokos och syntetisk jordgubbssmak. Att kalla det här en cheesecake är ett hån mot mänskligheten. Sådetså!
image146



The Pursuit of Happyness
Film med Will Smith och hans son Jaden. Will spelar en försäljare vars liv är en stor tragedi, typ.
Jag tycker om glada filmer, där alla är lyckliga och kärleken blomstrar. Inte riktigt storyn i den här filmen. Positivt är att man dras med känslomässigt men när jag ligger i tevesoffan är jag inte ute efter att få en stor hård klump i magen.image147
 



OLW Minimal - Sourcream and onion
Ett bakat, icke friterat snacks med en fetthalt på endast 7%. Too good to be true? Nej det här är bättre! Dessa kan man ju nästan äta utan att få dåligt samvete. We chips-lovers like it!
image149

Kommentarer
Postat av: Christine

Fan då, den cheesecaken som lät så god. :( Buhu. Tur dock att du finns som kan berätta för oss andra, innan vi gör misstaget att köpa skräp.

2007-07-23 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0