Lös och ledig!

Ja vad gäller jobbet alltså. Få inte upp hoppet nu.. Yeah I'm a sexy bastard!
?

Nu väntar en vecka i Halmstad, Göteborg och omtentasalen. I ösregn. Men mina ljusglimtarna kommer nog övervinna detta. Mysa med familjen på 40kvm, titta på syskon som simmar SM, umgås med Lovisan och förhoppningvis inte se ett enda kilo knark.

Idag har jag äntligen fått sitta i frisörstolen. Självklart skedde detta hos mina favoriter på Hair Style. Supertrevlig och trendig personal och helt klart Sveriges bästa schampooneringsmassage.

Efter regn kommer solsken.

Kommentarer
Postat av: Christine

Åh kul att höra om en bra frisör, jag har ännu inte hittat någon jag stormtrivs med. Förutom Leander, men de är för dyra. Tack för ett värdefullt tips!

2007-07-24 @ 08:08:28
Postat av: olli

jag håller tummarna att den där jädra tentan går vägen. vad är det du ska hitta på i halmstad?

2007-07-24 @ 17:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0