Simma lugnt!

Äntligen hemma i MIN lägenhet och njuter av ensamheten. Sim SM i Halmstad har gett mig detta:
- Att för det första bo på 40 kvm med 3 pers ur min familj och dessutom i samma hus som 40 simmare är inte direkt utvilande.
- Ett nytt nickname att lägga till på lista, Harry Potter. Förklaring: i vår etta fanns en klädkammare som jag för att få lite lugn och ro sov i och detta var tydligen inte helt normalt. (Tänk Harry under trappan hos familjen Dursley)

- Simmare äter som hästar! Alltså verkligen enorma mängder! De äter inte på tallrikar utan ur ugnsformar. Hjälp!
- Det är väldigt tränings-motiverande att sitta och titta på halvnakna, solbrända och otroligt vältränade människor hela dagarna.
- Jag har sett fenomenen Alshammar och Frölander simma. Imponerande!
- Jag har sett lillebror simma 2 SM-finaler. Stort!

1. Jag och lillebror nr 2 Thomas njuter av regnet på läktaren (enda rosa paraplyt på plats, yay).
2. Start. 3. Lite tvättbräde/Speedo-bild för singel-girlsen out there. 4. Frölander inför 50m fjäril. (lånade bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0