Tanten strikes back

Det blev ingen Timbaland för mitt ass. DJ'arna på Tranquilo och Nef är lite för latino för mainstream rnb. Istället blev det en underbar kväll fylld med fnitter, flamingodansande, sommardrinkar och riktigt konstigt folk. Om ni undrar hur man kvalificerar in sig för att bli en konstig människa så finns det lite olika sätt. Ett att börja kalla en helt främmande tjej (mig) för Tant, slänga ur sig kommentaren "du är så rolig att skratta åt" eller varför inte leka ful-leken (tänker inte förklara hur det går till, den är störd. Punkt. Slut.).
Något som vi andra normala människor kan ägna oss åt är att äta frukost/brunch på egg and milk. Amerikanska pannkakor, bagels med cream cheese och fruktsallad är några av alternativen. I'm lovin it!
Nu skulle jag behöva en helg för att vila upp mig efter helgen..

image136
Jenny (värdinnan), Frida (solbränd som 17) och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0