Therése vs. Regnet

Nu när jag tillbringat snart 3 dimage154agar på västkusten så går det inte att låtsas... att det regnar. För det gör det! Hela tiden. I alla riktningar. Nedåt. Diagonalt. Horisontellt. Uppåt. Folk här nere är så duktiga, de har hela utstyrslar för nederbörd. Regnkappor, galonisar, genomskinliga-tanten-som-är-rädd-om-håret-hatt etc. Jag äger ett rosa paraply, det är mitt skydd mot regnet. Men nu ska jag uppgradera mig! Ett par gummistövlar ska inhandlas.

En fråga också angående väderleksrapporter. Lokala skurar över hela landet. Vad menas med det? Att det regnar överallt? Men säg det då.

Kommentarer
Postat av: Lillstaberg

Oj! Bad weather alltså, inte ens vi har så illa. Men jag har gummistövlar och regnjacka ändå, båda inköpta denna sommar. Underbara jävla Sverige!

2007-07-28 @ 19:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0