1 av mina 3 sommarlovsdagar

Känns konstigt att gå upp. äta frukost och sedan vara helt ledig att göra exakt vad man vill. Alldeles ensam då eftersom alla i min bekantskapskrets jobbar eller tentapluggar. Bikinin är i alla fall på och jag väntar på att klockan blir 12 så att jag kan blir riktigt stekt ute i solen, haha.
Igår blev det mysig middag med tjejorna + bosses! Studerade även nytillkomna stället blue heavens öppningsprocedurer. En fruktansvärt lång röd matta rullades ut, marchaller hämtades och dörrvakter sökte vår kontakt. Jaja, jag kommer och hälsar på en annan sommarkväll grabbar. 

Kommentarer
Postat av: Christine

Kul å vara hemma. Det tycker nog Lovisa iaf! :D Visst är Bosses bara underbart? Me love!

2007-06-08 @ 10:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0