Att leva som eremit

Dagen före tentan.
Har bara dragit mig ur sängen, slängt in lite frukost och börjat plugga. Plötsligt störs min koncentration av att det ringer på dörren, tittar ned på min outfit och bestämmer mig för att inte öppna. Rrrriiiing, tyst i 30 sec, rriiiiing. Men lägg av jehovas vittnen/granne/försäljare jag tänker inte öppna! 15 minuter går, hör ett rassel vid dörren men bryr mig inte mer om det.
Halvtimme senare går jag förbi dörren och ser en liten avi-lapp som ligger där. Vad är detta? Jo då var det brevbäraren som ringt på för att ge mig ett företagspaket (va?). Och detta lilla paket kan inte som alla andra hämtas i ICA-butiken 5 minuter härifrån utan på ett industriområde som man måste ta läskig buss till.. Inget gott kommer ur att leva isolerat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0