Chica Loco

Hej i sommarsverige! Idag bloggas det från trädgården (!) där det äntligen är lagom tempererat. Har försökt att dra med Fredriksson på en drink nere på stan men han är tråkig.
Idag har jag konstaterat att min lillasyster som är pinnsmal har lika stora/små boobs som jag (genom att låna hennes bikini), blä på henne. Att Linköping är en tråkig stad att shoppa i. Att 30 grader i solen faktiskt är för varmt. Att jag inte känner någon som äger en pool. Att mina nymålade rosa naglar kanske inte passar första dagen på SKL. Att pesto på kyckling faktiskt är gott. Att rosor sticks. Att sjön vid mitt hus är full av alger. Att sommaren är alldeles, alldeles underbar! Så se till att njuta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0