Födelsedagspresent, till mig själv!

image125Råkade falla för ett av mina vill-ha-begär idag. Då är det ju tur att man fyller år snart så att man kan kalla det en present, allt för att dämpa det dåliga samvetet.
Men vad var det då jag köpte? Föremålet har tidigare nämnts här. Den som kan lista ut det vinner ett pris! Wohoo!

Idag har jag annars pipetterat som en galning. I med vätskor, ur med vätskor, in i centrifug... och om igen. Rätt kul faktiskt (huu, jag börjar bli hjärntvättad). Dagens lunch användes till att prata om alla möhippor som folk varit på, så nu små vänner har jag ideér till 100 möhippor. Åh så kul vi ska ha när de dagarna kommer!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag VEEET!!! Jag tror att det är en klocka! =)

2007-06-27 @ 19:41:10
Postat av: Therése

Fuskare där. Men ingen annan vågade ju ens gissa så du vinner det hemliga priset. Grattis!

2007-06-27 @ 20:18:10
Postat av: Frida

Åh, men du... Är det den där guldiga som du pratade om? Fyyyy vad fuskigt i så fall..... Jag vill också ha en ny klocka=) Men födelsedagsbarn har en ursäkt!! Grattisgrattis igen du!

2007-06-27 @ 22:46:06
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0