Gäsp

Jag har ett problem som gäller min framtid. Jag klarar inte att jobba 8 till 5. Jag blir helt sjukt trött! Okej, nu växer min Pinnochio-näsa lite här. Jag jobbar faktiskt inte till 5 så ofta, för det mesta till kvart över fyra och sedan åker jag ned till stan och köper småpryttlar. Dagens skörd: block från O&R, post it-lappar, pennor, hårsnoddar, vit hårklämma och gigantiska pärlor till mina öron. Men efter det är jag faktiskt jättetrött och hungrig som en varg. Så det är synd om mig, faktiskt.
Lösningar på detta problem: Gift dig rikt (struket), vinn på Triss (jobbar på det), börja dricka kaffe (hellre trött än superhypad), jobba deltid i ICA-butik resten av mitt liv och leva på skorpor (nej tack)...








Midsommar firades ute på Fredriks familjs ö utanför Medevi. Så skönt att åka ut och bara göra ingenting och bli uppassade med hur god mat som helst. Jag hoppade även in i fårhagen och matade ullisarna med sockerfria digestive, kaos uppstod.








På midsommardagen firade jag och Fredrik 3 och ett halv år tillsammans. Som alltid firades detta med glass! På Smultronstället i Söderköping såklart! En restaurang som bara säljer enorma glass-skapelser. Bilden visar min glass när jag blev mätt och då fanns det mycket kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0