Godnatt måne

Jag ber till högre makter att tentan ska gå bra imorgon, kan behöva deras hjälp.

Just nu känner jag för att göra något crazy, typ klicka hem denna alldeles för expensive men ack såå söta kofta.
Eller kanske äta upp den halvfulla glassen i min frys?
Den här måste jag bara ha! Gul eller grön?
Boka en sista minuten till Azorerna och bara strunta i allt...
...ne det blir sängen istället

Goodnight room

Goodnight moon

Good night cow jumping over the moon

Goodnight light
And the red balloon
 
Goodnight bears
Goodnight chairs

Goodnight kittens
And goodnight mittens

Goodnight clocks
And goodnight socks

Goodnight little house
And goodnight mouse

Goodnight comb
And goodnight brush

Goodnight nobody
Goodnight mush

And goodnight to the old lady

whispering "hush"

Goodnight stars

Goodnight air

Goodnight noises everywhere


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0