Separationsångest

Imorgon bär det av hemåt igen (mitt andra hem är en Swebuss). Men nu har jag börjat tveka, vill jag verkligen lämna sommar-Göteborg för Linköping i 3 hela månader? I sann Gilmore Girls anda kommer här en för och emot lista:

Götet vs. Linköpingimage109
Havet - Tinnis, 1-0   (lätt)
NK - Gränden, 2-0   (Göteborg vinner med hästlängder)

Lejonet och Björnen - Bosses, 2-1   (av sentimentala skäl)
Spårvagn - Cykel, 2-2   (sjuukt varmt på spårvagnar, bättre med vinden i håret)
Apotekare - fd Berzianer 3-3   (jag äter kakan och har kvar den!)
Egen lgh - Fredriks föräldrars hem 4-3   (...)
ICA - Droganalys 4-4   (äntligen slipper jag sitta i kassan och lyssna på sura tanter)

Summa
: Lika, mitt hjärta har rum för båda städerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0