Vild och galen

image111Trådlöst internet måste vara världens åttonde underverk. Jag och min dator kan umgås var som helst i huset! Just nu befinner vi oss i min favoritfåtölj och lyssnar på Gary Jules. Helt crazy alltså.

Dagen har annars använts åt att sola, läsa ut min bok, shoppa lite (linne med Nicke nyfiken, hihi och liten söt Moët champagne till nästa veckas student) och hälsa på familjen + katten. Tur att det bara är 2 dagar kvar på mitt sommarlov, är redan nu rastlös för att jag inte har något vettigt att göra..

Sen vill jag bara förbereda alla Grey's fantaster på att tredje säsongsavslutningen är kass! Bara så ni vet! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Meeeen du... sådär får du inte säga. Jag som ser fram emot den så fint!

2007-06-09 @ 09:33:53
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0