Äntligen, en bra Valborg!

Kvällens
Kortaste: Cortegen... jättekort!
Bästa cortegebidraget: Det gigantiska loket i papier maché som gungade fram!
Norrlänning: Frida och jag hittar en norrlänning i korridoren och adopterar honom.
Dans-accessoar: Ett par pilot-solisar som vi (jag och Frida igen, likadana drinkar = likadant humör) hittade på förfesten..
Drink: Rom och Cola med twist
Martyr: Fridas killes kompis som klagade på att han aldrig skulle få en tjej för att han är för jobbig och hade inga planer på att ändra sig, suck. Han var bättre som danspartner än på att samtala.
Kommentar: Martyren: Är du upptagen eller får man prata med dig? (Ehm, prata kan man väl alltid göra??)
Bög: Fluffet! Hur söt som helst!
Låt: Alex Gaudino - Destination Calabria (såklart!)
Saknade: Älskling.
Dagens
Bakfylla: känns... jag blir bakis ungefär varannan gång och idag är en sån dag.
Första telefonsamtal: Chefen ringer och väcker mig 10:55. Jag svarar och upptäcker att min röst är liiite kraxig. "Är det någon som sagt till dig att du börjar 15 istället för 18 idag?" Eh, nej. Tack för den. Men med tanke på hur jag lät kommer de bullat upp med vatten och tabletter.
Låt: Mädchen lach doch mal (Flickor, skratta då)

Kommentarer
Postat av: Christine

Tack för musiktips! Sånt gillar jag! :D

2007-05-01 @ 11:56:11
Postat av: Frida

Perfekt dag rakt igenom!

2007-05-01 @ 13:28:05
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0