Es giest wie aus Eimern

image46Kvällens outfit här nedifrån och upp:
- Grå-randiga knästrumpor
- Blåa sidenmjukisar
- Svart linne
- Fredriks gröna munktröja
- Dyngsurt hår
Nu är ju inte det här min normala lördagskvällsoutfit, denna kommer bara fram vid speciella tillfällen, som när det har ösregnat på mig under en 20 minuter lång promenad och jag inte har med mig något paraply.image47.. blöt är ett understatement.

Nu kanske det är läge att säga att fel låt vann, men eftersom jag jobbade och bara hann se sista bidraget har jag ingen åsikt. Men jag säger bara det.. hade Måns stått på scenen i Helsinki hade vi vunnit!

Kommentarer
Postat av: olli

Men knasboll där, varför sa du inte att du inte hade något paraply med dig? Jag hade ju två stycken här, virrpanna! :) jaja..

2007-05-13 @ 09:31:58
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0