Ge mig nakenbilder!

image78

Jag har en fundering. Varför kallas Jamie Oliver för den Nakna kocken? Har han någonsin lagat mat naken? Och borde det inte vara naknE för att vara grammatiskt korrekt? Jag bild-googlade faktiskt på "jamie oliver naked" (modigt gjort) och var beredd på det värsta.. men nej, inte ens en lättklädd bild. Är det kanske bara ett PR-trick? En sak är säker, hans program får mina parasympatiskt-innerverade salivkörtlar att aktiveras, med andra ord, jag blir vrålhungrig! Han bara slänger ihop ett gäng tomater, olivolja, kryddor och några korvar och det ser helt himmelskt ut! Jamie får gärna valsa in i mitt 2kvm stora kök och använda mina stekpannor, med eller utan kläder..
(Oj, nu låter det som jag är jättetänd på honom, det är jag inte! Jag bara spekulerar lite)

Kommentarer
Postat av: olli

jag vet, jag vet, jag vet! jag vet varför söta jamie kallas för den nakna kocken. det är för att han reducerar sin matlagning till det viktigaste, vilket är ingredienser och tillagningen. varför han kallas nakna istället för nakne vet inte ens jag. infon har jag förövrigt fått från tyska wikipedia så den stämmer säkert :) wiiiie, vilken lång kommentar!

2007-05-21 @ 00:24:07
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0