Göteborgsvarvet 2008?

Det låter lite lockande faktiskt. Även för någon som hatar att springa, jag alltså. Och det är ju ett helt år kvar (minus en dag) att träna på. Hmm..
I min iver googlade jag in mig på IForms hemsida för att få lite tips. 12 sunda själ att löpträna, knyt skorna rätt, dåliga ursäkter.. de har artiklar om allt! Hittade ett nybörjar löpträningsprogram och det borde ju passa mig. Tittade på klockan och insåg att jag skulle hinna med första träningen innan jobbet. Började fundera på vilka kläder man skulle ha, hur varmt det var ute men stoppas av det lilla faktum att jag inte har ett armbandsur.. passet går ut på att springa och gå i intervaller. Det funkar ju inte om jag inte har någon klocka att titta på. Så nu blir det inget..
Dålig ursäkt?

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk på Mathias princesstårta efter ett helt underbart Göteborgsvarv (i och för sig så tycker du ju inte om marsipin.... eeh... men Mathias kan säkert baka en special-tårta till dig!)

2007-05-13 @ 18:27:05
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0