"Hej matte!"

"Jag har det så mysigt och har massor att utforska här. Fast de glömde fråga vad jag heter.. Purr purr".
Detta sms ramlade in från mina söta kattvaktare imorse. Inte ofta man får sms från sin katt.

Snart är min underbara Linköpingshelg över..
Jag har hunnit med att krama på Fredrik, umgås med alla föräldrar, uppdatera med Lovisa över mat från Sol och Ris (fantastisk mat!), blivit kallad Putte-fläsk (det var det jag hörde iaf, vederbörande sa tydligen Putte-fnask hävdar han..), köpt ny rouge och sovit massor.
Jag har inte hunnit med alla de anteckningar jag tänkte skriva rent, ringa till Folksam eller ta kontakt med LiU-studenterna. Summan av kardemumman: jag har hunnit med det roliga! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0