Inte bra att busa på natten

Jag har då aldrig tänkt mig själv som übersmart, men ibland verkar det inte som att hjärncellerna hänger med alls.. BUS på benen klockan elva på kvällen, inte smart!
Nu har jag 2 alternativ:
1) Gå och lägga mig och riskera att det inte är torrt och vakna imorgon med fula ben.
2) Dansa runt i en timme tills det verkligen är torrt.
Hmm, blir nog en kompromiss, dansar till Timbuktu - Lika barn avvika bäst en sista gång och sedan går jag och lägger mig.

Fråga
: Varför måste BUS lukta just BUS? Luktar ju inte direkt gott och är svårt att tvätta bort lukten, den hänger med i ca 3 dagar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag veeet, det är ett jätteproblem!!!

2007-05-07 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0