Ja tyar inte mer

Suck, suck, suck vad respiration är tråkigt. Har verkligen ingen motivation just nu, men det blev lite många pauser idag.
Efter lunch åkte jag till stan och skulle bara sätta in pengar. Kommer hem 3h senare, hur gick det till? Med mig har jag 3 påsar (snabb matematik säger 1 påse/timme... bra fart på mig).
En påse från Twilfit, fick hjälp av en supertrevlig tjej att hitta två Calvin Klein BH:ar som sitter som gjutna! Hon ändrade också vad jag trott var min BH-storlek till 2 storlekar mindre i omkrets och 2 upp i kupa, yay! Enligt mina nya BH-ar är jag en supersmal snygging med stora boobs, hihi.
En påse från Panache, tycker inte om deras personal men behöver man balsam så gör man. Jag skippar nu ta-hand-om-ditt-färgade hår och går tillbaka till framhäv-dina-lockar. Ni som vill ha lite volym och inte provat Kerastase's Elasto Curl Leave in, gör det!
Sista påsen kommer från Götheborgs Te och Kaffe där jag gick in och beskrev mig själv som tedrickaren som inte vet något och espressokaffe. "Vill du ha ett fylligt kaffe med mycket smak eller lite svagare smak?" Svagt! "Vill du ha det malet?" Ja. Tur att hon frågade, annars hade jag suttit här med mina kaffebönor. "Hur gör du din espresso?" Jo, jag lägger det i en såndär form och trycker... "Maskin alltså" Hihi, ja.

Tur att det finns folk med koll, när man själv fattar noll (tröttishumor från mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0