Känn ingen sorg för mig Göteborg

Började dagen med att komma en timme försent till Hjärt- och Lungräddningen, oops. Men snälla ambulansmannen Niklas och blodrädda (?) narkossköterskan Axel gav mig en privatlektion i HLR. Så nu är jag redo att rädda alla liv!...i alla fall om de innebär hjärtinfarkt, mat i strupen eller medvetslöshet...eller rädda kanske var fel ord, jag kan hålla vid liv.. Jag är väl ingen dr McDreamy riktigt än.

Om 4 timmar bär det av mot Linköping! Jämförde vädret i Göteborg och Linköping och såklart lämnar jag strålande sol för mörka moln och regn. Men jag lämnar även ensamhet och möts av en älskling och en bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Christine

Mörka moln? knappast! Rena rama califorienväder här ;)

2007-05-02 @ 16:21:20
Postat av: Therése

Okej, jag tar tillbaka. Brännan har faktiskt bättrats på =).

2007-05-05 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0