Koffein, min nya bästa vän?

14 dagar kvar till tenta.. Jag hade tänkt att pröva något nytt detta tentaplugg, kaffe! Många andra lever redan på denna äckliga, beska dryck men jag blir helt tokig av den. Efter en halv kopp får jag takykardi (hjärtat fladdrar) och tremor (händerna darrar)... ord vi ska kunna till tentan btw.
Nu gjorde jag precis en alldeles egen latte och den blev faktiskt rätt god! Okej att jag inte rör mig som en barista framför espressomaskinen och att latten innehåller 70% mjölk och farinsocker men det är ett steg i rätt riktning.
Undrar om jag kan gå ner till Kahl's kaffe och fråga efter något "som passar en som inte tycker om kaffesmaken men vill ha en kick?". Svaret kommer nog bli "Ta 1:an till Järntorget"...


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men du kan ju faktiskt bota eventuella luftrörskonstriktioner också =)

2007-05-22 @ 14:33:44
Postat av: ida

Äntligen! Åh, du kommer att bli människa du med nu=)

2007-05-23 @ 14:56:42
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0