Matnyttig recension

Yoggi Yalla - Högtryck
Nya smaken är blåbär/svarta vinbär/carambola. Fräsch, lagom söt och lagom syrlig, en vinnare helt enkelt. Det här kommer bli min räddning under sommaren!
Marabou Premium Pistage
Åh, en mörk choklad med pistagenötter gu' vad gott, tänkte jag. Det låter gott men passade inte alls mina image52smaklökar. På nåt sätt smakar denna kombination bara marsipan, och då jag inte är någon marsipanälskare går denna bort.
Felix Fullkornspaj - Kyckling & Broccoli i het fruktsalsa
Jättegod! Nyttig och samtidigt smakrik, hettan finns där men i alldeles lagom mängd. Vill man ha ett ordentligt mål mat är dock pajerna lite för små. 

                    image49 image48                                       image51
                image50


Kommentarer
Postat av: olli

Jösses, du har bra smak du! Yoggi Yalla - Högtryck är supergod ju! =)

2007-05-16 @ 00:10:00
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0