Min mörka sida..

Det finns vissa saker som man väljer att inte lyfta fram hos sig själv. Att man är riktigt dålig på att bära ut soppåsar, har kvar gammal mjölk i kylskåpet och bara dammsuger när det ska komma någon och hälsa på.
Jag har däremot en hemsk bekännelse.. jag tycker om att lyssna på Smokie (ni vet, Living next door to Alice). Riktigt smörigt, amerikanskt dansband som spelar covers. Men för mig symboliserar det hemma, pappsen (det är han som fått mig att börja), trygghet och en tid då livet var så mycket enklare. Så nu sitter jag här i det gråa Göteborgsvädret, alldeles ensam, pluggar, lyssnar på Smokie och blir varm i hjärtat. 

Ikväll blir det taco afterwork på Nivå! Yes, slipper laga mat!

Kommentarer
Postat av: Christine

Jag fattar musikgrejen, ibland lyssnar jag på Smurfarna......

2007-05-25 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0