Morgondagen

Min självdisciplin är inte den bästa när jag pluggar. Det är inte klokt så många "jag ska bara" man kan hitta på. Ska bara lyssna på en låt, bara kolla vädret imorgon, bara diska osv. Så därför kommer här morgondagens schema så kanske det finns en liten chans att jag håller det.. Här har ni det svart på vitt, eller svart på grönt i mitt fall, vad jag kommer att syssla med imorgon.
10.00-12.00
Plugga
12.00-12.45 Lunch
12.45-15.00 Plugga
15.00-16.15 Powerwalk
16.15- ...ner på stan, men bara för att min mobil är knäpp och kanske lite för att jag måste spana in de supersnygga jeansshortsen Frida köpt på HM. Kvällen hålls öppen för förslag..

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till med planeringen du=) Min disciplin svänger alldeles för kraftigt upp och ner (men den är i alla fall bra i perioder!)

2007-05-11 @ 10:41:18
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0