Nix nej, så blev det ej

Mitt hår bangade förändring. Tydligen är det jättejobbigt att göra färgat håret ljusare. Det enda frisören kunde göra var att lägga i ljusare slingor som då skulle bli kopparfärgade..urk. Så vi fixade bara utväxten så att håret har i alla fall har en färg. Nu är det upp till moder jord/sol att bleka mitt hår till lagom nyans.
image100
Med en latte i magen ska det nu pluggas järnet tills jag sätter mig på bussen mot Linköping. Hoppas, hoppas, hoppas att katten håller tyst på bussen idag. Det finns en spray som man kan använda i transportburen så de små liven blir lite lugnare. Så jag gick in i en zooaffär och frågade efter denna, personalen såg först ut som frågetecken och sedan lite arga när de trodde att jag ville droga ner min katt totalt.. hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0