Romantiskt regn..

image89
..faller utanför mitt fönster. Katten sitter utanför och gnäller för att hon blir blöt, kom in då?
Men min lilla sötnos är äntligen hemma! Det vill säga mobilen. Stackarn har råkat ut för slide-fix och flexkabelbyte, vad nu det betyder? Äntligen är jag en hel människa igen!
När jag var nere på stan började det regna (bor ju ändå i Blöteborg) och jag hade inget paraply med mig, så in på HM och köpte ett rosa/randigt paraply (hihi) och ett svart/guldigt armband. Nice!





Snart har jag ätit upp ett halvt paket Marylandskakor..

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, jag köpte exakt samma paraply igår också. Fast i andra storstan =)

2007-05-26 @ 09:38:07
URL: http://halsobloggen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0