Sexig sallad?

Sitter och letar spännande och nytänkande salladsrecept. En av mina absoluta favoriter är denna potatissallad. Supergod! Imorgon så ska jag nog prova Kycklingsallad med mango. Den här citrussalladen verkar mer spännande än mättande. Kanske istället en Majs- och bönsallad? Något för andedräkten, Vitlöksdoftande bönsallad. Nakne kocken aka Jamie Oliver har en sallad helt i min smak, han kallar den Enkel och sexig och jag håller med!

Jag har även ägnat kvällen åt att leta perfekt jeanskjol alternativt jeansshorts. Det närmaste jag kommit är de på bilden från Nelly. Det känns som att alla har en snygg jeanskjol i garderoben utom jag och de måste ju ha köpt den någonstans.. Tell me where!

Vill också lägga in ett klagomål mot Coop - sluta med den ekologiska "rap"-reklamen, jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, visst är det reklamen så grymt störig!

2007-05-19 @ 22:33:20
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Emma

Den reklamen är ju jätte bra! Superkul! :P

2007-05-19 @ 22:41:14
URL: http://lovesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0