Sommarprojekt

Okej, jag har en litenfjärilsfladderförälskelse i magen. Anledningen till dessa känslor är denna Hervé Légér klänning som Lindsay Lohan har på sig. Den är fullkomligt underbar! Nu har ju inte jag riktigt ekonomin för att köpa en likadan.. Så tanken är att jag (och mamsen) ska sy en i sommar. Det kan ju inte vara så svårt?
Nu: tillbaka till pluggandet. Känns lite bittert att jag inte ens är halvvägs på min utbildning och sitter hemma och läser om urinvägarna medan andra sitter på en framgångsraket (yes, du vet vem du är!). Men du är alla gånger värd det och när jag kommer ut i den stora världen om 3 år då ska ni få se på andra bullar!


Kommentarer
Postat av: olli

såååååå fin!!

2007-05-27 @ 11:15:56
URL: http://lyckligaolli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0