Ajajaj

image204
(Fredriks naglar målas av partyglad citronätande filur)

Mitt lilla huvud. Gårdagen var rolig men lite vinglig. Den egenkryddade glöggen, vitt vin och en supergod drink gör att jag inte riktigt är på topp i dag. Vi besökte äntligen Styrbord Babord (styrbord = höger, babord = vänster lärde jag mig i kön) och jag blev inte imponerad måste jag säga. Konstigt folk, ännu konstigare house-musik och trångt. Men men, nu vet vi det.

Varför, varför har jag bokat tvättid till i dag? Den började för 9 minuter sedan. Jag orkar inte..


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha.. läcker bild! Hur mår Fredriks naglar?

2007-11-24 @ 12:44:16
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0