Dagens..

Katt-trick - Lilla fluffboll kan nu förutom vacker tass också high-five. Världens coolaste kissemiss?
Goda gärning - Lillebrors kompis känner Idol-Christopher och har nu lovat att framföra till denne att han borde sätta upp håret. Vi får se nästa fredag om han lyssnat på mig.
Film - Svenska filmproduktioner är inte min grej, danska än mindre. Men what to do när sambon sticker ut på lördagskvälliga äventyr och jag blir ensam kvar med resten av hans family som ska titta på en svensk/dansk film vid namnet Efter Bryllopet? Jo man biter ihop och sätter sig i soffan. MEN jag kan erkänna mig motbevisad angående mina fördomar. Den här filmen är ruskigt bra och mycket rörande. Jag kan också erkänna att det nästan föll en liten tår på min kind.
Paradox  - Sambon är ute och röjer och jag är det inte...
Problem - Jag har fått veta att det imorgon efter lunchen kommer att serveras Brylépudding (eller Crème brûlée vilket bara är ett finare ord för kladdet). Detta är en av 3 saker jag inte stoppar i min mun: Brylépudding, tortillini och kroppkakor = iiik. Hur ska jag undvika detta utan att trampa någon på tårna?


Kommentarer
Postat av: olli

ge det till katten vetja :) eller till mig :)
men vad i hela fridens namn är det för fel på tortelini? :)

2007-11-04 @ 11:00:07
URL: http://lyckligaolli.blogg.se
Postat av: Therése

som tur var räddad Fredrik mig från Brylépuddingen och istället fick jag konjakmarinerade fikon med saffransglass. Mumsmums. Tortellinisar är torra och innehåller något som de kallar kött. Kan lika gärna vara råttsvanspuré. Iisch.

2007-11-05 @ 10:35:40
URL: http://ohalsobloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0