Hej hå och en flaska med...

image189I går shoppade jag ett nytt ansiktsvatten med min life-expert som rådgivare. Eller rådgivare förresten. "Den här ska du ha", sa hon och tryckte AnnMarie Börlinds Facial Water for Sensitive skin i min hand (i mitten på bilden). AnnMarie använder bara ekologiska produkter som hanteras i kombination med den senaste biotekniken, all alkohol är ren drickalkohol så den torkar inte ut huden.. Det där sista kan ju låta lite skumt men efter att ha använt den här produkten tror jag faktiskt på dem. Den luktar rom. Nej, den stinker rom. Så nu har jag ett badrumsskåp/spritförråd.

Kommentarer
Postat av: Frida

Duuu.. Therése, även om dina daquiris är goda, så vet jag inte riktigt om jag vågar smaka på någon igen nu, efter att ha läst det här =)

2007-11-05 @ 16:09:00
URL: http://chokladsemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0