Lördagen fortsätter

Herrejesus vad jag klagar idag.. Lika bra att fortsätta.
Solrosen-restaurangen var inte alls som jag hade tänkt mig. Jag hoppades på en litet, mysigt men ändå classy ställe som inriktade sig på veggimat. Jag hade fel. Solrosen är ett litet kvartershak med bambaliknande servering och jobbiga typer som diskuterar världsfreden och politik alldeles för högt. Inte bra. Jag var tvungen att äta en Toms chokladskölpadda för att få tillbaka lite livsglädje.
Så gav vi oss i väg mot centrum för att hitta en film att se på bio. Det gick inte så bra. Filmerna som gick var antingen dåliga eller så hade vi sett dem. Spårvagnen hem och 2 Heroes-avsnitt senare sitter jag nu här. 1 timme och en kvart kvar på min lediga lördag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0