Pengar och Teskedsgumman

Försökte precis betala 98550 kr för min olycksfallsförsäkring. Det gick inte så bra. Csn är lite snåla så det beloppet hittades inte riktigt på mitt fina studentkonto. Undrar vilka som betalar närmare 100 000kr i halvåret i livförsäkring? Kanske är det jag en dag? Det ska bli mitt nya livsmål..

Lyssnar samtidigt på Morgonpasset (tur att sr.se har webbradio så att man kan ha morgonpass när man vill) och fick precis veta att årets radiojulkalender är Teskedsgumman! Åh så mysigt!

Annars kan man betala 23000 för att få en ny och jätteinbrottssäkerdörr som killen som precis ringde på min dörr ville att jag skulle göra. "Här bor det 2 studenter" svarade jag honom. "Jaha..." sa han då.


Kommentarer
Postat av: Helge

haha, bra svar!

Grattis till den klarade tentan förresten!

2007-11-28 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0